7.01.2011

Mutlu Haftasonları



Mutlu bir haftasonu geçirmek istiyorum.
Cuma akşamı adı sanı duyulmamış bir filmden alınan beklenmedik bir keyif kadar keyif,
Cumartesi erken kalkıp geç yatılan günlerin bitmek bilmeyen zamanlar kadar enerji,
Pazar günü ise uzun uzun okunan gazetelerin verdiği sakinlik kadar huzur istiyorum.
Aynen bu fotoğraftaki renkler kadar cıvıl cıvıl geçsin istiyorum.
Çünkü yıllardır başbaşa kalınamayan, çok uzak yollardan gelmiş kuzenle geçirdiğim bir öğleden sonrasının neşesi var içimde.
Çünkü ne zamandır arayıp bulamadığım fotoğraf çerçevesini bulup bana gönderen bir dostun yarattığı mutluluk var evimde.
Çünkü iki koca günü sevgilimle geçireceğim, ve hala cuma akşamında olduğumuz için duyduğum bir heves var gözlerimde.
Çünkü önümüzdeki hafta için nefis enerjiler toplamam gerek.
Tarifsiz bir mutluluk var içimde.Alenen çağırıyorum.

Hepinize bu fotoğrafın sizlerde hissettirdiği gibi zamanlar dilerim kocaman güneşli İstanbul haftasonunda,

2 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben de huzurlu bir haftasonu geçirmek istiyorum.. ve eminim öyle geçecek..inanıyorum..

Sevil Şahin dedi ki...

yorucu geçen bir hafta sonundan sonra nemde güzel bir hafta diliyorum hepinize
bu arada sitenize bayıldım izleyeceğim
sevgiler